četrtek, 30. avgust 2018

Pregled delovnih ur zaposlenih

Nadzor nad delovnimi urami je vsakodnevna stalnica zaposlenih kakor tudi nadrejenih znotraj podjetij. Veliko podjetij dandanes še vedno posluje v papirnati obliki in si s tem zmanjšuje možnost hitrejšega procesa obdelave posameznih podatkov.

Produkt MojeUre nam nudi avtomatiziranje tako vnosa kot pregleda delovnih ur.
Nadrejeni v podjetju lahko na dnevni ravni spremlja prihode/odhode zaposlenih, njihovo odsotnost z delovnega mesta, delo po razporedu, če se le ta uporabi in prav tako tudi dejansko stanje zaposlenega. Tako kot ima nad urami nadzor nadrejeni, se lahko pregleda delovnih ur poslužuje tudi delavec. Delavec s pridobljenim uporabniškim imenom ter geslom pridobi dostop do spletne ter mobilne aplikacije MojeUre in lahko tako na dnevni ravni spremlja svoje ure.

Bolj podrobno o pregledu delovnih ur si preberite spodaj:
- pregled prihodov/odhodov za neomejen časovno obdobje od dneva uporabe,
- pregled odsotnosti (bolniške, dopusti, koriščenje ur, očetovski dopust, porodniška, neplačan dopust, praznik),
- celoten izračun delovnih ur - predhodnje predstavljen v koledarju,
- avtomatski izračun presežka / manjka ur,
- avtomatski izračun preostalih dopustov oziroma prenos novega dopusta ob začetku leta,
- integriran pregled razporeda v pregledu delovnih ur,
- prikaz časovnic v urah za določen dan,
- pregled dnevov po določenih tipih delovnih ur,
- možnost menjave izpisa ur v obliko koledarja ali v obliki seznama

Primer izpisa delovnih ur za določen mesec v obliki koledarja:
registracija delovnega časa

Primer izpisa delovnih ur za določen mesec v obliki seznama:

Vas zanima še več? Preverite ponudbo na MojeUre.si ali nas kontaktirajte po telefonu 0590 64 200.

Ni komentarjev:

Objavite komentar