Preskoči na glavno vsebino

Registrator delovnega časa MojeUre

Za registracijo delovnega časa lahko podjetje uporablja dva različna tipa.

Prvi tip prijave prihoda/izhoda se lahko izvede direktno preko uporabe spletne aplikacije, ki je bil predstavljen v objavi Pregled/urejanje delovnih ur za posamezni dan.

Drugi tip prijave prihoda/izhoda pa se izvaja z uporabo registratorja. Razvijanje registratorja v celoti poteka pri nas, tako od izdelave ohišja do vgradnje in programiranja elektronike, ki skrbi za branje kartice/ključka ter posledično celotno izvedbo prijve prihodov oziroma izhodov.

Registrator je sestavljen iz naslednjih elektronskih komponent:
- elektronika z Linux operacijskim sistemom,
- RFID bralnik kartice/ključka,
- LCD 1602 (dvovrstični LCD ekran),
- piskač,
- IR senzor (opcijsko),
- 3 tipke za simuliranje izhodov (novejša verzija)

Z uporabo tipk "Izhod malica", "Izhod služba" in "Izhod privat" se simulira tipe izhodov. Izhod malice je pokrit že tudi brez uporabe tipk v primeru uporabe intervalov za določanje malice. Ko zaposleni pritisne na določen tip izhoda kasneje prisloni kartico in se odjavi s sistema. Ob vrnitvi na delovno mesto se v sam sistem zabeleži vmesni čas v primeru službenega izhoda ali izhoda na malico, privat izhod pa ni posebej zabeležen.


Primeri registratorjev skozi razvoj (najnovejši
Registratorji se še vedno razvijajo, zato je seveda vsaka ideja tudi dobrodošla.


Vas zanima še več? Preverite ponudbo na MojeUre.si ali nas kontaktirajte po telefonu 0590 64 200.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pregled/urejanje delovnih ur za posamezni dan

Poleg pregleda delovnih ur ima zaposleni tudi možnost urejanja delovnih ur. Ob kliku na posamezni dan znotraj koledarja ali seznama, se odpre pojavno okno z bolj podrobnim izpisom delovnih ur za določen dan. Vsak vnos določenih ur ima definiran tip ure, prihod, odhod ter opombo. Definirani so naslednji tipi ur: Ure prijava - ure, ki so zavedene preko registratorja Ure ročno - ure, katere zaposleni vnese ročno Dopust - ure za dopust (prihod in odhod je fiksno definiran), sistem tudi avtomatsko odšteje vnešen dan od celotnega dopusta Očetovski dopust - ure za očetovski dopust (prihod in odhod je fiksno definiran) Neplačan dopust - ure za neplačan dopust (prihod in odhod je fiksno definiran) Koriščenje ur - ure za koriščenje v primeru presežka (pridoh in odhod fiksno definiran) Ure, ki so zavedene preko registratorja lahko koregira samo nadrejeni, v tem primeru administrator, zaposleni pa ima možnost le pogleda teh ur. Prav tako pa lahko tudi samo nadrejeni v primeru pozabe o

Pregled delovnih ur zaposlenih

Nadzor nad delovnimi urami je vsakodnevna stalnica zaposlenih kakor tudi nadrejenih znotraj podjetij. Veliko podjetij dandanes še vedno posluje v papirnati obliki in si s tem zmanjšuje možnost hitrejšega procesa obdelave posameznih podatkov. Produkt MojeUre nam nudi avtomatiziranje tako vnosa kot pregleda delovnih ur. Nadrejeni v podjetju lahko na dnevni ravni spremlja prihode/odhode zaposlenih, njihovo odsotnost z delovnega mesta, delo po razporedu, če se le ta uporabi in prav tako tudi dejansko stanje zaposlenega. Tako kot ima nad urami nadzor nadrejeni, se lahko pregleda delovnih ur poslužuje tudi delavec. Delavec s pridobljenim uporabniškim imenom ter geslom pridobi dostop do spletne ter mobilne aplikacije MojeUre in lahko tako na dnevni ravni spremlja svoje ure. Bolj podrobno o pregledu delovnih ur si preberite spodaj: - pregled prihodov/odhodov za neomejen časovno obdobje od dneva uporabe, - pregled odsotnosti (bolniške, dopusti, koriščenje ur, očetovski dopust, porodniška