Preskoči na glavno vsebino

Novosti meseca oktobra

1) Posodobljena oblika registratorja (dodani trije novi gumbi za izhode)
Nova različica registratorja delovnega časa sedaj vsebuje tudi 3 gumbe, s katerimi lahko registrirate tip izhoda. Registrator ima gumbe Izhod malica, Izhod služba in Izhod privat. Ob pritisku na gumb se na ekranu izpiše tip izhoda in potem izvedete odjavo s kartico. Ob prijavi nazaj sistem avtomatsko zabeleži mankajoči čas v času odsotnosti. 
2) Evidenca za zaposlenega (zdravniški pregled, varstvo pri delu)
Pri zaposlenemu smo dodali pregledno okno, kjer piše datum opravljenega zdravniškega pregleda in izpita iz varstva pri delu. 
3) Izbira tipa delovnega mesta (nedoločen čas, določen čas, študent)
Pri posamezniku lahko sedaj za enostavnejšo evidenco izberete tip delovnega mesta. Z novo evidenco si lahko pomagate pri izpisu delovnih ur. V primeru izbire tipa delovnega mesta študent omejite izpis nekaterih podatkov, ki so zanj nepotrebni. 
4) Izpis dnevnih opomb po posameznem mesecu
Za vsak dan v mesecu lahko zaposleni pri dnevih vpišejo opombo, te se potem nizajo ena za drugo pod koledarjem oziroma seznamom delovnih ur. Na ta način imamo nad delovnimi urami še enostavnejši pogled. 
5) Dodana rubrika Službena odsotnost
V administraciji smo dodali novo rubriko Službena odsotnost, ki je lahko simulirana s strani registratorja ali z ročnim vnosom v sistem. US (službena odsotnost) je ekvivalent UR (ura ročno), ki se v skupnem seštevku enako beleži. 
6) Bruto število ur
Dodali smo skupen seštevek neto ur, dopustov in bolniških. 
7) Dovoljenje urejanja lastnih delovnih ur
Dovoljenje urejanja lastnih delovnih ur je nova nastavitev, ki zaposlenemu dovoljuje urejanje/dodajanje svojih delovnih ur določenega tipa. Zaposlenemu ob vnosu ur omejimo tipe ur, ki jih lahko doda. Ko ni izbran noben tip delovnih ur, zaposleni ročno ne more dodajati nobenih ur. 
8) Pravice in dostop zaposlenega
Zaposlenemu lahko dovolite dostop do celotnega profila podjetja, s tem pridobi dostop do podatkov o urah zaposlenih v podjetju. Zaposlenemu lahko omejite pregled delovnih ur ali pregled ter urejanje vnešenih delovnih ur zaposlenih. Možen je tudi dostop profilov samo izbrane kategorije zaposlenih, nastavitve pa omogočajo tudi dodelitve dostopa do ustvarjanja razporedov. 




Vas zanima še več? Preverite ponudbo na MojeUre.si ali nas kontaktirajte po telefonu 0590 64 200.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pregled/urejanje delovnih ur za posamezni dan

Poleg pregleda delovnih ur ima zaposleni tudi možnost urejanja delovnih ur. Ob kliku na posamezni dan znotraj koledarja ali seznama, se odpre pojavno okno z bolj podrobnim izpisom delovnih ur za določen dan. Vsak vnos določenih ur ima definiran tip ure, prihod, odhod ter opombo. Definirani so naslednji tipi ur: Ure prijava - ure, ki so zavedene preko registratorja Ure ročno - ure, katere zaposleni vnese ročno Dopust - ure za dopust (prihod in odhod je fiksno definiran), sistem tudi avtomatsko odšteje vnešen dan od celotnega dopusta Očetovski dopust - ure za očetovski dopust (prihod in odhod je fiksno definiran) Neplačan dopust - ure za neplačan dopust (prihod in odhod je fiksno definiran) Koriščenje ur - ure za koriščenje v primeru presežka (pridoh in odhod fiksno definiran) Ure, ki so zavedene preko registratorja lahko koregira samo nadrejeni, v tem primeru administrator, zaposleni pa ima možnost le pogleda teh ur. Prav tako pa lahko tudi samo nadrejeni v primeru pozabe o

Registrator delovnega časa MojeUre

Za registracijo delovnega časa lahko podjetje uporablja dva različna tipa. Prvi tip prijave prihoda/izhoda se lahko izvede direktno preko uporabe spletne aplikacije, ki je bil predstavljen v objavi  Pregled/urejanje delovnih ur za posamezni dan . Drugi tip prijave prihoda/izhoda pa se izvaja z uporabo registratorja. Razvijanje registratorja v celoti poteka pri nas, tako od izdelave ohišja do vgradnje in programiranja elektronike, ki skrbi za branje kartice/ključka ter posledično celotno izvedbo prijve prihodov oziroma izhodov. Registrator je sestavljen iz naslednjih elektronskih komponent: - elektronika z Linux operacijskim sistemom, - RFID bralnik kartice/ključka, - LCD 1602 (dvovrstični LCD ekran), - piskač, - IR senzor (opcijsko), - 3 tipke za simuliranje izhodov (novejša verzija) Z uporabo tipk "Izhod malica", "Izhod služba" in "Izhod privat" se simulira tipe izhodov. Izhod malice je pokrit že tudi brez uporabe tipk v primeru uporabe inte

Pregled delovnih ur zaposlenih

Nadzor nad delovnimi urami je vsakodnevna stalnica zaposlenih kakor tudi nadrejenih znotraj podjetij. Veliko podjetij dandanes še vedno posluje v papirnati obliki in si s tem zmanjšuje možnost hitrejšega procesa obdelave posameznih podatkov. Produkt MojeUre nam nudi avtomatiziranje tako vnosa kot pregleda delovnih ur. Nadrejeni v podjetju lahko na dnevni ravni spremlja prihode/odhode zaposlenih, njihovo odsotnost z delovnega mesta, delo po razporedu, če se le ta uporabi in prav tako tudi dejansko stanje zaposlenega. Tako kot ima nad urami nadzor nadrejeni, se lahko pregleda delovnih ur poslužuje tudi delavec. Delavec s pridobljenim uporabniškim imenom ter geslom pridobi dostop do spletne ter mobilne aplikacije MojeUre in lahko tako na dnevni ravni spremlja svoje ure. Bolj podrobno o pregledu delovnih ur si preberite spodaj: - pregled prihodov/odhodov za neomejen časovno obdobje od dneva uporabe, - pregled odsotnosti (bolniške, dopusti, koriščenje ur, očetovski dopust, porodniška