Preskoči na glavno vsebino

Novosti meseca decembra

V veselem decembru smo v informacijskem sistemu MojeUre.si znova dodali nekaj novosti. Z enostavnim preklopom lahko po novem uporabniki izbirajo med slovenskim in angleškim jezikom, s klikom na gumb Navodila so izpisana kratka navodila za uporabo sistema, prav tako smo dodali enostavnejši pogled prisotnosti po dnevih.
1) Prevod sistema SLO -> ANG
Od zdaj naprej lahko uporabniki enostavno preklopijo med željenim jezikom znotraj sistema. Sprememba jezika bo nato shranjena pri nastavitvi profila, izbrani jezik lahko uporabnik kasneje enostavno spremeni.
2) Navodila za uporabo
Znotraj administracije poiščite gumb z ikono ? in naslovom Navodila. V sistemu smo namreč po novem tudi zapisali enostavna navodila za uporabo za posameznega zaposlenega, kjer je bolj podrobno predstavljen proces dodajanja novih delovnih ur različnih tipov.
3) Zaključevanje preteklega dne ob novi prijavi 
Dodana je nova funkcija, ki omogoča tudi beleženje delovnih ur preko polnočnega časa. V primeru vklopa te funkcije zaposlenemu ob prihodu v nov dan, predhodnji dan zaključi ob polnoči in v novem dnevu nadaljuje od polnoči naprej do dejanskega izhoda.
4) Enostavnejši pogled prisotnosti po dneh
Na seznamu zaposlenih lahko sedaj s klikom na datum izberete za kateri dan želite izpis prisotnosti posameznih zaposlenih.
5) Prenos negativnih ur
Ob prehodu v nov mesec sedaj sistem omogoča tudi prenos negativnih delovnih ur, kjer lahko zaposleni v novem mesecu poskrbi za kritje le teh z dodatnimi oddelanimi urami.
6) Ponavljajoče dodajanje dogodkov
Pri dodajanju novih delovnih ur, zabeleženih kot odsotnosti, lahko enostavno postavite frekvenco ponavljanja teh dogodkov in vam sistem za vaš določen termin doda vse odsotnosti za določene dni. Prav tako lahko vse izbrane odsotnosti dodate tudi več osebam hkrati.
Imate morda predlog izboljšave ali upeljave dodatne funkcije v sistemu MojeUre.si? Pokličite nas na 0590-64-201 ali pišite na info@1ainternet.net.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pregled/urejanje delovnih ur za posamezni dan

Poleg pregleda delovnih ur ima zaposleni tudi možnost urejanja delovnih ur. Ob kliku na posamezni dan znotraj koledarja ali seznama, se odpre pojavno okno z bolj podrobnim izpisom delovnih ur za določen dan. Vsak vnos določenih ur ima definiran tip ure, prihod, odhod ter opombo. Definirani so naslednji tipi ur: Ure prijava - ure, ki so zavedene preko registratorja Ure ročno - ure, katere zaposleni vnese ročno Dopust - ure za dopust (prihod in odhod je fiksno definiran), sistem tudi avtomatsko odšteje vnešen dan od celotnega dopusta Očetovski dopust - ure za očetovski dopust (prihod in odhod je fiksno definiran) Neplačan dopust - ure za neplačan dopust (prihod in odhod je fiksno definiran) Koriščenje ur - ure za koriščenje v primeru presežka (pridoh in odhod fiksno definiran) Ure, ki so zavedene preko registratorja lahko koregira samo nadrejeni, v tem primeru administrator, zaposleni pa ima možnost le pogleda teh ur. Prav tako pa lahko tudi samo nadrejeni v primeru pozabe o

Registrator delovnega časa MojeUre

Za registracijo delovnega časa lahko podjetje uporablja dva različna tipa. Prvi tip prijave prihoda/izhoda se lahko izvede direktno preko uporabe spletne aplikacije, ki je bil predstavljen v objavi  Pregled/urejanje delovnih ur za posamezni dan . Drugi tip prijave prihoda/izhoda pa se izvaja z uporabo registratorja. Razvijanje registratorja v celoti poteka pri nas, tako od izdelave ohišja do vgradnje in programiranja elektronike, ki skrbi za branje kartice/ključka ter posledično celotno izvedbo prijve prihodov oziroma izhodov. Registrator je sestavljen iz naslednjih elektronskih komponent: - elektronika z Linux operacijskim sistemom, - RFID bralnik kartice/ključka, - LCD 1602 (dvovrstični LCD ekran), - piskač, - IR senzor (opcijsko), - 3 tipke za simuliranje izhodov (novejša verzija) Z uporabo tipk "Izhod malica", "Izhod služba" in "Izhod privat" se simulira tipe izhodov. Izhod malice je pokrit že tudi brez uporabe tipk v primeru uporabe inte

Pregled delovnih ur zaposlenih

Nadzor nad delovnimi urami je vsakodnevna stalnica zaposlenih kakor tudi nadrejenih znotraj podjetij. Veliko podjetij dandanes še vedno posluje v papirnati obliki in si s tem zmanjšuje možnost hitrejšega procesa obdelave posameznih podatkov. Produkt MojeUre nam nudi avtomatiziranje tako vnosa kot pregleda delovnih ur. Nadrejeni v podjetju lahko na dnevni ravni spremlja prihode/odhode zaposlenih, njihovo odsotnost z delovnega mesta, delo po razporedu, če se le ta uporabi in prav tako tudi dejansko stanje zaposlenega. Tako kot ima nad urami nadzor nadrejeni, se lahko pregleda delovnih ur poslužuje tudi delavec. Delavec s pridobljenim uporabniškim imenom ter geslom pridobi dostop do spletne ter mobilne aplikacije MojeUre in lahko tako na dnevni ravni spremlja svoje ure. Bolj podrobno o pregledu delovnih ur si preberite spodaj: - pregled prihodov/odhodov za neomejen časovno obdobje od dneva uporabe, - pregled odsotnosti (bolniške, dopusti, koriščenje ur, očetovski dopust, porodniška